Brock Lesnar dikritik kerana boroi

Brock Lesnar dikritik kerana boroi

LONDON,. Bintang WWE perlu menampakkan susuk tubuh mereka yang sasa seiring dengan aksi agresif mereka dalam gelanggang.

Tidak hairanlah mereka harus berdedikasi dan bersenam dengan penuh komitmen serta disiplin dalam usaha mencapai tahap bentuk badan diinginkan.

Antara bintang yang menyaksikan perbezaan ketara bentuk fizikal mereka adalah Brock Lesnar yang meninggalkan arena WWE dan mencipta karier di UFC pada 2008. Lesnar perlu mencapai had heavyweight 265lb (120kg).

Dia kemudian kembali ke gelanggang WWE pada 2012 dan sekali lagi perlu melakukan transformasi ke atas bentuk fizikalnya.

Begitupun pada tahun ini, dia dikritik menerusi media sosial apabila kelihatan terlebih berat badan ketika beraksi.

The Edge, bintang yang membuat kemunculan semula tahun ini dalam aksi Royal Rumble selepas 10 tahun mengumumkan persaraannya.

Berusia 46 tahun, membuat penampilan dengan susuk badan yang ‘menarik’ selain mendedahkan semuanya dilakukan secara diet.

“Kamu tidak boleh melakukan latihan dengan diet yang teruk. Bertahun-tahun saya cuba melakukannya tanpa sia-sia. Jadi saya cuba memperbaikinya, mendapatkan perancangan makanan, mengikutinya dan melakukannya. Rasanya, saya sudah mendapat bentuk badan yang terbaik dalam hidup saya dengan melakukannya.” – Agensi

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)